Název materiálu | Anotace | Autor | Jazyk | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení |
---|
| rvp.cz | uživatelé | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Směrnice a organizační předpisy ve školství |
 |
Martin Klzo |  |
| |
|
13. 05. 2010 |
5129 |
Anotace | Komplexní soubor předpisů pro školy na CD. Obsahuje připravené vzory vnitřních směrnic a předpisů pro školu, pracovněprávní předpisy, bezpečnostní směrnice, adresáře státních institucí a další. Aktivní vzory dokumentů se dají snadno přizpůsobit,tisknout či uložit.
| Doporučení | Produkt je k dispozici také on-line. Výhodou je záruka dvou aktualizací, které reagují na změny v legislativě, rychlé vyhledávání, související legislativa a přístup do on-line knihy kdykoliv a kdekoliv. |  |
---|
|
Projekt Cesta ke kvalitě |
 |
Miroslava Salavcová |  |
| |
|
14. 01. 2011 |
4817 |
Anotace | Cesta ke kvalitě je národní projekt MŠMT zaměřený na všestrannou podporu škol v oblasti vlastního hodnocení. Projekt realizují Národní ústav odborného vzdělávání a Národní institut pro další vzdělávání. | Doporučení | Najdete tu mnoho informací o evaluaci, hodnocení, autoevaluaci škol.
Doporučuji záložku Evaluační nástroje, kde se postupně objevují ověřené evaluační nástroje (včetně metodiky) - dotazníky pro žáky, rodiče, zaměstnance školy, hospitační formulář aj., které mohou napomoci vytváření vlastního hodnocení školy. Najdete zde také odkaz na Portál evaluačních nástrojů, prostřednictvím kterého můžete po registraci využívat uvedené evaluační nástroje (včetně generovaného vyhodnocení) a podílet se na jejich ověřování. |  |
---|
|
Evaluace škol poskytujících povinné vzdělání v Evropě |
 |
Miroslava Salavcová |  |
| |
|
26. 04. 2011 |
4981 |
Anotace | Srovnávací průzkum, který provedla síť Eurydice, přispívá k hlubšímu pochopení současné situace v oblasti evaluace školního vzdělávání prostřednictvím zajímavého a podrobného popisu způsobů hodnocení škol v Evropě. Byl vytvořen na základě příspěvků jednotlivých zemí sítě Eurydice. | Doporučení | Tato studie ukazuje, že hodnocení kvality ve školách má více podob. Každá země si vytvořila pojetí, které odpovídá jejímu vlastnímu způsobu řízení i organizace vzdělávacího systému a jeho cílů. Přes tuto rozmanitost způsobů evaluace stále sílí všeobecné povědomí, že je naprosto nezbytné zavést kontrolu kvality všude a docílit zlepšení v souladu s náležitým rozdělením odpovědnosti mezi orgány školské správy a samotné školy. Proto je velmi inspirující se s výsledky této studie seznámit. |  |
---|
|