Název materiálu | Anotace | Autor | Jazyk | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení |
---|
| rvp.cz | uživatelé | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Estetická výchova |
 |
Jiří Přivřel |  |
| |
1 komentář |
03. 12. 2013 |
6542 |
Anotace | Autoři webu Estetická výchova upozorňují na zajímavé knihy a akce, předkládají různá zamyšlení nad estetickou výchovou. V neposlední řadě pak nabízejí návrhy estetickovýchovných lekcí. | Doporučení | Webové stránky doporučuji (nejen) všem učitelům estetickovýchovných předmětů, ale i předmětů s humanitním zaměřením. Nakonec mohu webové stránky doporučit i těm, kteří se o estetickou výchovu zajímají teoreticky a chtějí se nechat inspirovat, případně podělit o své názory. |  |
---|
|
Dějiny umění |
 |
Věra Fišerová |  |
| |
|
04. 01. 2011 |
2896 |
Anotace | Na této webové stránce naleznete informace o vývoji umění od pravěku až po současnost. V levém sloupci naleznete chronologicky seřazená jednotlivá období, která obsahují podrobné informace k tomuto stylu umění. Jsou zde pohledy z malířství, sochařství, architektury a např. hlavní představitelé.
| Doporučení | Materiál je vhodný pro výuku výtvarné výchovy, umění či dějepisu, nebo jako příprava na vyučování, popř. jako propojení ICT s hodinami umění a historie. Stránka je částečně zatížena reklamou, její obsah je ale dostupný zdarma. U každého období si můžete nahoře rozkliknout modré očíčko a dostat se tak k celé galerii daného slohu. |  |
---|
|
Internetová školička |
 |
Mgr. Petra Cemerková Golová |  |
| |
|
03. 09. 2010 |
9636 |
Anotace | Na přehledných stránkách najdete učivo 1. stupně, rozdělené podle předmětů, inspirativní fotoalbum s náměty do výtvarné výchovy, prezentace na interaktivní tabuli a další. | Doporučení | Stránky jsou určené pro žáky, kteří si chtějí hravou formou zopakovat učivo 1. stupně ZŠ. Učitelé mohou využívat některé příspěvky na interaktivní tabuli. |  |
---|
|
Čeští a slovenští skladatelé vážné a populární hudby |
 |
Mgr. Petra Cemerková Golová |  |
| |
|
31. 08. 2010 |
6215 |
Anotace | Na stránkách najdeme české a slovenské skladatele vážné i populární hudby v chronologickém řazení. K jednotlivým skladatelům a interpretům je přiložen stručný životopis, soupis díla, diskografie a ukázka ve formátu MP3. | Doporučení | Součástí je abecedně řazená záložka Pop, rock a jazz od A do Z (s poslechy), kterou lze rovněž využít v hodinách Hv, případně ve výuce ICT propojené s Hv.
Stránky mají také anglickou verzi! |  |
---|
|
Papírové hračky k vytištění |
 |
Dagmar Sedláková |  |
| |
1 komentář |
09. 06. 2010 |
8998 |
Anotace | Na těchto stánkách jsou k nalezení jednoduché papírové skládanky k vytištění. Je zde celá řada krabiček ke skládání s orientálními motivy, různá papírová zvířata, štítky na knihy apod. Přestože jsou stránky v angličtině, orientace v nabídce je snadná. | Doporučení | Výborné nápady do výtvarné a pracovní výchovy. Vhodné k procvičování jemné motoriky ruky dítěte. |  |
---|
|
Výtvarné nápady a omalovánky k vytisknutí |
 |
Dagmar Sedláková |  |
| |
1 komentář |
04. 06. 2010 |
38248 |
Anotace | Stránky nabízejí omalovánky, vystřihovánky, předlohy, šablony, náměty pro kreativní tvorbu. Seznámíte se zde s nejrůznějšími moderními i tradičními technikami v oblasti výtvarné výchovy. | Doporučení | Jednotlivé výrobky jsou doplněné o seznam materiálů a pomůcek, u většiny milých drobností naleznete postup při výrobě. Nabízí se využití při výtvarné výchově a pracovních činnostech. |  |
---|
|
Omalovánky umožňující použít vlastní předlohy |
 |
Mgr. Zdeněk Chalupský |  |
| |
|
01. 06. 2010 |
4686 |
Anotace | IMMalovani - omalovánky pro děti od 3 let umožňují použít vlastní předlohy. Vyznačují se jednoduchým ovládáním, bez nutnosti znalosti čtení. Jednoduché ovládání programu umožňuje jeho použití na prvním i druhém stupni ZŠ. | Doporučení | Omalovánky umožňují použít vlastní nebo stažené předlohy omalovánek. Základní ovládání programu a jeho možnosti jsou popsány na stránkách programu a v textovém souboru, který je součástí instalace. Program se osvědčil ve spojení s interaktivní tabulí.
Výtvarná a didaktická hodnota omalovánek je závislá na záměru autora nebo použitých předlohách. Stejně tak vzdělávací oblast, kterou budeme omalovánkami podporovat a rozvíjet. Předlohy omalovánek mohou vytvářet i samotní žáci. |  |
---|
|